Na tym blogu pomagam przedsiębiorcom ogarnąć świat brandingu. Podpowiadam jak budować solidną markę i pokazuję narzędzia, które w tym pomagają. Dlaczego? Bo jestem brandoholikiem!

Znajdziesz tu cztery kategorie tekstów:
STRATEGIA MARKIBRANDING
taktyki i narzędzia do budowania markiprojektowanie komunikacji wizualnej marki
REBRANDINGCOPYWRITING
planowanie i wdrażanie zmian markitworzenie nazw i tekstów marketingowych

Od czego warto zacząć? Polecam Ci szczególnie:

koncepcję «marek celowych»
która dobrze sprawdza się w małych i średnich biznesach

koncepcję «wizualnego młotka»
która fajnie wskazuje jak powinniśmy myśleć o wyglądzie marki

koncepcję «rebrandingu taktycznego»
która pokazuje, że zmiana marki może być narzędziem wzrostu

koncepcję «krzywej Wundta»
która zapewnia prosty wzór na stworzenie skutecznego przekazu


Miłego czytania, Maciek