Jak możemy odkryć i podkreślić unikalną wartość Twojej marki? Jest kilka opcji.

Konsultacje

Możemy spotkać się w formie konsultacji online. Omówimy na nich kwestie strategiczne i brandingowe, co do których masz wątpliwości. Możemy umówić się na serię spotkań, na których przepracujemy poszczególne aspekty budowania marki. To forma współpracy, która nie wymaga dużych zobowiązań i jest często wybierana przez osoby, które jeszcze nie wiedzą jakiego zakresu działań będzie wymagała ich marka.

Warsztaty

Spotkanie na żywo w formie kilkugodzinnych warsztatów, to świetny sposób na rozpoczęcie pracy nad marką. Niezależnie czy chodzi o nowy biznes, czy firmę funkcjonującą od lat.

Specjalny plan warsztatów gwarantuje, że nie będzie to jałowa burza mózgów, ale proces, który przyniesie wymierne efekty i pozwoli wypracować konkretne rozwiązania. Po pierwsze, jest to okazja, aby zebrać i zweryfikować informacje na temat tego, jak poszczególni pracownicy czy współwłaściciele widzą markę. Po drugie, jest to okazja, aby przedyskutować pomysły i wizje na jej rozwój. Po trzecie, jest to genialne narzędzie integrujące zespół wokół idei budowania silnej i spójnej marki.

Jestem z Gdańska, ale możemy się spotkać w dowolnym miejscu w Polsce.

Strategia marki

Strategia marki to marketingowy fundament, który jest niezbędny do budowania silnego biznesu. Klasycznie rozumiana strategia potrafi być opasłym dokumentem, który nie dość, że dużo kosztuje, to jeszcze leży odłogiem na półce. Przez lata pracy z markami wypracowałem model tworzenia strategii, która jest praktyczna i łatwa do zastosowania. A co najważniejsze – jest w finansowym zasięgu nawet niedużej firmy. Mogę zbudować taką strategię dla Twojej marki.

Branding / Rebranding

Komunikacja wizualna, tożsamość wizualna, identyfikacja wizualna – to kilka nazw, które dotyczą właściwie tego samego, czyli wyglądu marki (projektu logo, key visuala i wszelkich materiałów graficznych). Branding powinien być nie tylko atrakcyjny, ale również precyzyjny, czyli musi realizować konkretny cel wynikający ze strategii marki. Właśnie dlatego nie każdy utalentowany grafik potrafi to zrobić dobrze. Rozumiem strategiczną rolę wizualnej strony marki i wraz z moim zespołem możemy ją dla Ciebie zaprojektować.

Chcesz zobaczyć projekty brandoholików? Zajrzyj na brandoholics.com

 

Szkolenia zamknięte

Jeśli reprezentujesz większą markę, to niezłym pomysłem może okazać się szkolenie przygotowane i przeprowadzone wyłącznie dla Was. Program takiego spotkania zostanie wtedy dopasowany do Waszych konkretnych potrzeb. Możliwy zakres szkolenia: strategia / branding / rebranding.

Szkolenie otwarte: Rebranding

Na zaproszenie redakcji Marketingu w Praktyce prowadzę szkolenie z przygotowania i przeprowadzenia procesu zmiany marki, czyli rebrandingu. Więcej informacji oraz zapisy na stronie Marketing w Praktyce


Porozmawiajmy o Twojej marce!

Napisz do mnie: maciej@sznitowski.pl