
Układam marki
w spójną historię
Spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.
O czym będzie marka Twojego biznesu?
Co możemy razem zrobić?
→
Strategia marki i komunikacji
Strategia marki uspójnia jej komunikację (werbalną i wizualną) oraz wszystkie podejmowane działania.
Poukładam waszą markę w spójną całość.
→
Warsztaty strategiczne
Najlepszy początek prac nad marką to produktywne spotkanie osób, które mają na nią największy wpływ.
Poprowadzę warsztaty w waszej firmie.
→
Konsultacje brandingowe
Przy planowaniu ważnych kroków, przydaje się czasem spojrzenie kogoś z zewnątrz.
Pomogę podjąć odpowiednie decyzje.
→
Wsparcie rebrandingu
Remont funkcjonującej marki oznacza sporo zagrożeń, dlatego warto robić to rozważnie.
Przeprowadzę waszą firmę przez rebranding.
Co mówią moi klienci?



Czujesz, że Twoja marka mogłaby lepiej komunikować wartość, którą oferuje?
Właśnie w tym pomagam – w skutecznej komunikacji werbalnej i wizualnej.

Nazywam się Maciej Sznitowski, jestem Brandoholikiem.
#1 Filolog
Kręte drogi edukacji zakończyłem tytułem magistra filologii słowiańskiej na specjalizacji z językoznawstwa.
Umiejętności językowe wypłowiały, ale pozostała wiedza o tym, jak ludzie się ze sobą komunikują i jak język wpływa na ich sposób myślenia. A to oczywiście przekłada się na komunikację marketingową.
#2 Projekt i Art Director
Swoją przygodę z budowaniem marek zacząłem w 2008 roku od projektowania graficznego. Stworzyłem logo dla kilkuset firm.
Od 2014 roku byłem art directorem w agencji kreatywnej, która obsługiwała duże i ciekawe marki. Pracując przy tych projektach, coraz częściej angażowałem się w temat strategii.
#3 Bloger i Podcaster
W 2016 roku zacząłem pisać bloga o budowaniu marki, tworzonego z myślą o przedsiębiorcach i marketerach niedużych firm.
W 2022 roku zacząłem nagrywać podcast Markotwórstwo, który można oglądać lub słuchać. Pokazuję w nim, że budowanie marki to nie jest czarna magia.
#4 Strateg
Od 2018 roku skupiam się na strategii komunikacji marki oraz rebrandingu.
Wypracowałem autorski model pracy nad strategią, który zapewnia praktyczne podejście do tematu. Nie tworzę zaczarowanych dokumentów, układam marki w logiczną i spójną całość, która jest atrakcyjna dla ich odbiorców.
#5 Książkoholik
Lubię czytać książki, miesięcznie potrafię przeczytać więcej niż przez całe studia filologiczne.
Oprócz biznesowych i marketingowych pozycji zgłębiam temat ludzkiego mózgu. Od 2019 roku wrzucam na Instagram subiektywne recenzje aktualnie czytanych książek.
#6 Mąż i ojciec
Od 2020 roku moje życie po pracy sprowadza się do córki, która okręciła sobie mnie wokół palca.
Staram się wybierać spacer zamiast roweru, rower zamiast tramwaju, pociąg zamiast samochodu. Dzięki temu mogę myśleć o markach lub czytać książki.
Tak wygląda życie brandoholika.