WSPÓŁPRACA

 

Pomagam w marketingu markotwórczym, czyli nastawionym na cel długofalowy.

Prowadź działania marketingowe w taki sposób, aby budowały silną markę biznesu.

Co możemy razem zrobić?


Warsztaty strategiczne

Najlepszy początek prac nad marką, to produktywne spotkanie osób, które mają na nią największy wpływ.

Poprowadzę warsztaty w waszej firmie.


Strategia marki

Strategia marki uspójnia jej komunikację (werbalną i wizualną) oraz wszystkie podejmowane działania.

Poukładam waszą markę w spójną całość.


Konsultacje ws. marki

Przy planowaniu ważnych kroków, przydaje się czasem spojrzenie kogoś z zewnątrz.

Pomogę podjąć odpowiednie decyzje.


Wsparcie rebrandingu

Remont funkcjonującej marki oznacza sporo zagrożeń, dlatego warto robić to rozważnie.

Przeprowadzę waszą firmę przez rebranding.

Co mówią moi klienci?

„Mamy coś z czego jesteśmy dumni. Nie wierzę, że można było zrobić to lepiej.”
Radek Olkiewicz
CEO Profitowi
Aegon Polska
Aegon Polska
„Trafnie rozpoznaje potrzeby klienta i umiejętnie dopasowuje strategię działań.”
Karolina Wesołowska
Dyrektor Marketingu
Ceramika Paradyż
Ceramika Paradyż
„Godny polecenia fachowiec! Świetne przygotowanie, merytoryczna argumentacja.”
Kamil Jędrzejewski
Senior Brand Manager
BOLS Platinum
BOLS Platinum

93% skuteczności

14/15 ostatnio realizowanych strategii uzyskało akcept za pierwszym podejściem

Nazywam się Maciej Sznitowski, jestem brandoholikiem.

#1 Filolog

Kręte drogi edukacji zakończyłem tytułem magistra filologii słowiańskiej na specjalizacji z językoznawstwa.

Umiejętności językowe wypłowiały, ale pozostała wiedza o tym, jak ludzie się ze sobą komunikują i jak język wpływa na ich sposób myślenia. A to oczywiście przekłada się na komunikację marketingową.

#2 Projekt i Art Director

Swoją przygodę z budowaniem marek zacząłem w 2008 roku od projektowania graficznego. Stworzyłem logo dla kilkuset firm.

Od 2014 roku byłem art directorem w agencji kreatywnej, która obsługiwała duże i ciekawe marki. Pracując przy tych projektach coraz częściej angażowałem się w temat strategii.

#3 Bloger

W 2016 roku zacząłem pisać bloga o budowaniu marki, tworzonego z myślą o przedsiębiorcach i marketerach niedużych firm.

Do dziś piszę o strategii marki, brandingu i rebrandingu. Staram się pokazać, że budowanie marki nie jest tak trudne, jak niektórzy próbują nam wmówić.

#4 Strateg

Od 2018 roku skupiam się na strategii komunikacji marki oraz rebrandingu.

Wypracowałem autorski model pracy nad strategią, który zapewnia praktyczne podejście do tematu. Nie tworzę zaczarowanych dokumentów, układam marki w logiczną i spójną całość, która jest atrakcyjna dla ich odbiorców.

#5 Książkoholik

Lubię czytać książki, miesięcznie potrafię przeczytać więcej niż przez całe studia filologiczne.

Oprócz biznesowych i marketingowych pozycji, zgłębiam temat ludzkiego mózgu. Od 2019 roku wrzucam na instagram subiektywne recenzje aktualnie czytanych książek.

#6 Mąż i ojciec

Od 2020 roku moje życie po pracy sprowadza się do córki, która okręciła sobie mnie wokół palca.

Staram się wybierać spacer zamiast roweru, rower zamiast tramwaju, pociąg zamiast samochodu. Dzięki temu mogę myśleć o markach lub czytać książki.

Tak wygląda życie brandoholika.

Masz pytania? Napisz lub zadzwoń!

Newsletter Brandoholika

Mogę Cię powiadamiać o nowych artykułach i podsyłać ciekawe treści.

Poczekaj chwilę...

Dziękuję za zapisanie do newslettera!

Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie wiadomości. Nie spamuję, wysyłam tylko wartościowe rzeczy. Przeczytaj jak przetwarzam Twoje dane w Polityce prywatności.