WSPÓŁPRACA / O MNIE

 

Buduję i remontuję marki biznesowe.

Układam marki w spójną całość i dzięki temu zwiększam skuteczność ich działań.

Chcę, aby wartościowe marki docierały do ludzi, którzy ich potrzebują.

CO MOGĘ ZROBIĆ DLA TWOJEJ MARKI?


Warsztaty dla firm

Aby budować i rozwijać markę, należy dobrze poznać elementy, które stanowią o jej sile.

Podczas dwudniowych warsztatów zdefiniujemy wspólnie cztery kluczowe filary waszej marki.

Poprowadzę dla was takie warsztaty.


Strategia marki

Aby zbudować silną markę, nie wystarczy jeden dobry pomysł – potrzebna jest strategia.

Strategia marki uspójnia jej komunikację (werbalną i wizualną) oraz wszystkie podejmowane działania.

Poukładam waszą markę w spójną całość.


Konsultacje

Ciężko odczytać etykietę słoika, gdy jesteśmy zamknięci w środku – potrzebne jest spojrzenie kogoś z zewnątrz.

Konsultant potrafi dostrzec nowe aspekty sprawy, obiektywnie ocenić sytuację i wskazać rozwiązanie.

Pomogę podjąć odpowiednią decyzję.


Strategia rebrandingu

Remontując markę ryzykujemy zawaleniem dotychczasowej konstrukcji.

Takie prace należy prowadzić w przemyślany i dobrze zaplanowany sposób.

Przeprowadzę was przez remont marki.

Co mówią moi klienci?

„Mamy coś z czego jesteśmy dumni. Nie wierzę, że można było zrobić to lepiej.”
Radek Olkiewicz
CEO Profitowi
Aegon Polska
Aegon Polska
„Trafnie rozpoznaje potrzeby klienta i umiejętnie dopasowuje strategię działań.”
Karolina Wesołowska
Dyrektor Marketingu
Ceramika Paradyż
Ceramika Paradyż
„Godny polecenia fachowiec! Świetne przygotowanie, merytoryczna argumentacja.”
Kamil Jędrzejewski
Senior Brand Manager
BOLS Platinum
BOLS Platinum

93% skuteczności

14/15 ostatnio realizowanych strategii uzyskało akcept za pierwszym podejściem

Kim ja w ogóle jeStem?

#1 Filolog

Kręte drogi edukacji zakończyłem tytułem magistra filologii słowiańskiej na specjalizacji z językoznawstwa.

Umiejętności językowe wypłowiały, ale pozostała wiedza odnośnie tego, jak ludzie się ze sobą komunikują i jak język wpływa na nasz sposób myślenia.

Z takim tytułem trzeba jednak kreatywnie szukać jakiejś pracy.

#2 Projekt i Art Director

Swoją przygodę z budowaniem marek zacząłem w 2008 roku od projektowania graficznego. W karierze brand designera stworzyłem logo dla kilkuset firm.

Od 2014 roku byłem art directorem w agencji kreatywnej, która obsługiwała duże i ciekawe marki. Pracując przy tych projektach coraz częściej angażowałem się w temat strategii.

#3 Bloger

W 2016 roku zacząłem pisać bloga o budowaniu marki, tworzonego z myślą o przedsiębiorcach i marketerach niedużych firm.

Do dziś piszę o strategii marki, brandingu i rebrandingu. Staram się pokazać, że budowanie marki nie jest tak trudne, jak niektórzy próbują nam wmówić.

#4 Strateg

Od 2018 roku skupiam się na strategii marki oraz strategii rebrandingu.

Wypracowałem autorski model pracy nad strategią, który zapewnia praktyczne podejście do tematu. Nie tworzę zaczarowanych dokumentów, układam marki w logiczną i spójną całość, która jest atrakcyjna dla ich odbiorców.

#5 Książkoholik

Lubię czytać książki non-fiction. Miesięcznie potrafię przeczytać więcej niż przez całe studia filologiczne.

Oprócz biznesowych i marketingowych pozycji, zgłębiam temat ludzkiego mózgu. Od 2019 roku wrzucam na instagram subiektywne recenzje aktualnie czytanych książek.

#6 Mąż i ojciec

Od 2020 roku moje życie po pracy sprowadza się do córki, która okręciła sobie mnie wokół palca.

Staram się wybierać spacer zamiast roweru, rower zamiast tramwaju, pociąg zamiast samochodu. Dzięki temu mogę myśleć o markach lub czytać książki.

Tak wygląda życie brandoholika.

Zróbmy coś dla Twojej marki!

Newsletter Brandoholika

Mogę Cię powiadamiać o nowych artykułach i podsyłać ciekawe treści.

Poczekaj chwilę...

Dziękuję za zapisanie do newslettera!

Zapisując się wyrażasz zgodę na otrzymywanie ode mnie wiadomości. Nie spamuję, wysyłam tylko wartościowe rzeczy. Przeczytaj jak przetwarzam Twoje dane w Polityce prywatności.