Ułóżmy Waszą markę w spójną historię!
Spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.
O czym jest / będzie Wasza marka?
Strategia → SPRAWNOŚĆ + Spójność → SIłA
Strategiczne odpowiedzi
Są pytania, które pojawiają się przy wszelkich działaniach marketingowych i nie da się ich uniknąć.
Strategia marki zawiera odpowiedzi na te fundamentalne pytania: Do kogo? O czym? W jaki sposób? Itp.
Sprawne i spójne działania
Posiadając precyzyjne odpowiedzi na te kluczowe kwestie, marketing może działać szybciej i taniej.
Twoje działania marketingowe są nie tylko sprawniejsze, ale przede wszystkim tworzą spójną całość!
Silna marka
Marka nie powstaje w jeden dzień, więc łatwo jest zgubić spójność i rozmyć jej wizerunek.
Uspójnienie prowadzonych działań sprawia, że efekt wysiłków się kumuluje – budujesz silną markę.
Strategia marki to fundament marketingu – zbudujmy go wspólnie!
Zastanawiasz się, co otrzymasz w ramach współpracy ze mną? Spotkajmy się na prezentację case study.
KOMU POMAGAM?
Pracuję z małymi i średnimi firmami, które nie mają milionowych budżetów na marketing.
Moi klienci najczęściej mają pewne kompetencje marketingowe, ale potrzebują specjalistycznej pomocy.
Jestem wsparciem dla MŚP.
W CZYM POMAGAM?
Wspieram marki, które mają do zaoferowania coś wartościowego, ale trudno im się z tym przebić.
Najczęściej główne wyzwanie polega na zdefiniowaniu i zakomunikowaniu przewagi konkurencyjnej.
Pomagam podkreślić siłę marki.
JAK POMAGAM?
Oferuję przyziemne i pragmatyczne podejście do strategii marki, bez marketingowego bełkotu.
Pracujemy według autorskiego modelu, który powstawał przez lata doświadczeń z różnymi klientami.
Skupiam się na tym, co istotne.
Co przepracowujemy w ramach strategii marki?
→ Kontekst
Klienci
Ustalamy grupy odbiorców marki i charakteryzujemy ich potrzeby.
Punkty wejścia
Analizujemy sytuacje wejścia klientów w potrzebę zakupową.
Punkty styku
Analizujemy punkty kontaktu odbiorców z marką.
Konkurencja
Ustalamy marki konkurencyjne, analizujemy ich komunikację.
Rynek
Analizujemy kategorię rynkową i panujące w niej trendy.
→ Kwintesencja
Wizja
Definiujemy aspiracyjny dalekosiężny obraz marki.
Pozycjonowanie
Określamy strategiczną pozycję, którą marka ma zająć na rynku.
Propozycja korzyści
Definiujemy wartość, którą marka obiecuje klientom.
Przewagi konkurencyjne
Definiujemy elementy oferty, które stanowią wyróżnik marki.
Osobowość
Określamy cechy, które kształtują charakter marki.
Wartości
Określamy ideały i przekonania, którymi marka się kieruje.
Misja
Definiujemy pozafinansowy sens istnienia marki.
→ Komunikacja
Struktura
Układamy komunikaty marki w klarowną strukturę.
Slogan
Tworzymy główne hasło marki oraz jego krótką wersję.
Opowieść
Tworzymy narrację przedstawiającą markę.
Ton głosu
Charakteryzujemy język komunikacji marki.
Stylistyka
Wyznaczamy styl wizualnej komunikacji marki.
KOSZT procesu
Współpraca w ww. zakresie mieści się najczęściej w cenie 20‑40 tysięcy złotych netto.
Koszt zależy głównie od mojego zaangażowania czasowego i nie uwzględnia przeprowadzenia badań marketingowych.
Koszt → 20–40 tysięcy zł |
Czas trwania
Proces stworzenia strategii marki może się zamknąć nawet w czasie 10‑16 tygodni.
Na długość procesu wpływają przede wszystkim dwie kwestie: ewentualne badania oraz sprawność organizacyjna i decyzyjna firmy.
Czas → 10-16 tygodni |
Efekt końcowy
Namacalnym efektem współpracy jest dokument strategii marki, który najczęściej liczy 30‑40 stron.
Z relacji klientów wiem jednak, że najcenniejszy jest sam proces, który pozwala spojrzeć na budowaną markę z nowej perspektywy.
Dokument → 30–40 stron |
Jak przebiega proces?
→ Rozpoznanie
#1 Warsztat wydobywczy
Spotykamy się w zespole roboczym, aby przepracować kluczowe aspekty marki.
#2 Badania
Przeprowadzamy potrzebne badania klientów i rynku.
→ Rozwiązanie
#3 Analiza
Pogłębiam research oraz analizuję zebrane informacje i materiały.
#4 Koncepcja
Destyluję i prezentuję koncepcję strategiczną.
→ Recepta
#5 Dokument strategii
Zamykam przepracowane elementy w formie czytelnej instrukcji obsługi marki.
#6 Szkolenie wdrożeniowe
Pokazuję jak czytać i stosować strategię w praktyce.
90% skuteczności
27 na 30 ostatnio tworzonych strategii zostało zaakceptowanych przy prezentacji pierwszej koncepcji. 3 wymagały drugiej rundy.
Z jakimi branżami pracowałem?
Finanse
Ubezpieczenie / Inwestycje
Nieruchomości
Deweloperzy / Pośrednicy
E-commerce
Sklepy / Oprogramowanie
Elektroenergetyka
Dystrybutorzy / Producenci
HVAC
Producenci / Instalatorzy
Oprogramowanie IT
Software house / Producenci
Kosmetyki
Producenci / Dystrybutorzy
Wyposażenie wnętrz
Producenci / Dystrybutorzy
System teleinformatyczne
Producenci / Instalatorzy
Organizacje Non-profit
Stowarzyszenia / Fundacje
Sprzęt sportowy
Producenci
Elektronika
Producenci / Serwis
Architektura
Biura projektowe
Spożywcza
Producenci
Instytucje publiczne
Muzea / Spółki miejskie
Co mówią moi klienci?
Być może masz kilka pytań?
Porozmawiajmy
Chcesz zobaczyć, co otrzymasz w ramach naszej współpracy? Chętnie zaprezentuję Ci wybrane realizacje.
Umówmy się na rozmowę, podczas której będę mógł odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.
Napisz maila
Wyślij wiadomość
Poczytaj lub posłuchaj o brand marketingu
Może zainteresują Cię poniższe treści?
→
Jak wygląda proces tworzenia strategii marki?
Nad czym i w jakiej kolejności pracujemy? Zabieram Cię za kulisy procesu.
Oglądaj w YouTube ▸
→
5 rzeczy, które możesz zepsuć w strategii marki
Poznaj najbardziej powszechne błędy i po prostu ich unikaj!
Czytaj artykuł ▸