Ułóżmy Waszą markę w spójną historię!

 

Spójna marka lepiej zapisuje się w pamięci klientów i szybciej zdobywa ich zaufanie.

O czym jest / będzie Wasza marka?

Strategia → SPRAWNOŚĆ + Spójność → SIłA

Strategiczne odpowiedzi

Są pytania, które pojawiają się przy wszelkich działaniach marketingowych i nie da się ich uniknąć.

Strategia marki zawiera odpowiedzi na te fundamentalne pytania: Do kogo? O czym? W jaki sposób? Itp.

Sprawne i spójne działania

Posiadając precyzyjne odpowiedzi na te kluczowe kwestie, marketing może działać szybciej i taniej.

Twoje działania marketingowe są nie tylko sprawniejsze, ale przede wszystkim tworzą spójną całość!

Silna marka

Marka nie powstaje w jeden dzień, więc łatwo jest zgubić spójność i rozmyć jej wizerunek.

Uspójnienie prowadzonych działań sprawia, że efekt wysiłków się kumuluje – budujesz silną markę.

Strategia marki to fundament marketingu – zbudujmy go wspólnie!

Zastanawiasz się, co otrzymasz w ramach współpracy ze mną? Spotkajmy się na prezentację case study.

KOMU POMAGAM?

Pracuję z małymi i średnimi firmami, które nie mają milionowych budżetów na marketing.

Moi klienci najczęściej mają pewne kompetencje marketingowe, ale potrzebują specjalistycznej pomocy.

Jestem wsparciem dla MŚP.

W CZYM POMAGAM?

Wspieram marki, które mają do zaoferowania coś wartościowego, ale trudno im się z tym przebić.

Najczęściej główne wyzwanie polega na zdefiniowaniu i zakomunikowaniu przewagi konkurencyjnej.

Pomagam podkreślić siłę marki.

JAK POMAGAM?

Oferuję przyziemne i pragmatyczne podejście do strategii marki, bez marketingowego bełkotu.

Pracujemy według autorskiego modelu, który powstawał przez lata doświadczeń z różnymi klientami.

Skupiam się na tym, co istotne.

Co przepracowujemy w ramach strategii marki?

→ Kontekst

Klienci

Ustalamy grupy odbiorców marki i charakteryzujemy ich potrzeby.

Punkty wejścia

Analizujemy sytuacje wejścia klientów w potrzebę zakupową.

Punkty styku

Analizujemy punkty kontaktu odbiorców z marką.

Konkurencja

Ustalamy marki konkurencyjne, analizujemy ich komunikację.

Rynek

Analizujemy kategorię rynkową i panujące w niej trendy.

→ Kwintesencja

Wizja

Definiujemy aspiracyjny dalekosiężny obraz marki.

Pozycjonowanie

Określamy strategiczną pozycję, którą marka ma zająć na rynku.

Propozycja korzyści

Definiujemy wartość, którą marka obiecuje klientom.

Przewagi konkurencyjne

Definiujemy elementy oferty, które stanowią wyróżnik marki.

Osobowość

Określamy cechy, które kształtują charakter marki.

Wartości

Określamy ideały i przekonania, którymi marka się kieruje.

Misja

Definiujemy pozafinansowy sens istnienia marki.

→ Komunikacja

Struktura

Układamy komunikaty marki w klarowną strukturę.

Slogan

Tworzymy główne hasło marki oraz jego krótką wersję.

Opowieść

Tworzymy narrację przedstawiającą markę.

Ton głosu

Charakteryzujemy język komunikacji marki.

Stylistyka

Wyznaczamy styl wizualnej komunikacji marki.

KOSZT procesu

Współpraca w ww. zakresie mieści się najczęściej w cenie 20‑40 tysięcy złotych netto.

Koszt zależy głównie od mojego zaangażowania czasowego i nie uwzględnia przeprowadzenia badań marketingowych.

Koszt → 20–40 tysięcy zł

Czas trwania

Proces stworzenia strategii marki może się zamknąć nawet w czasie 10‑16 tygodni.

Na długość procesu wpływają przede wszystkim dwie kwestie: ewentualne badania oraz sprawność organizacyjna i decyzyjna firmy.

Czas → 10-16 tygodni

Efekt końcowy

Namacalnym efektem współpracy jest dokument strategii marki, który najczęściej liczy 30‑40 stron.

Z relacji klientów wiem jednak, że najcenniejszy jest sam proces, który pozwala spojrzeć na budowaną markę z nowej perspektywy.

Dokument → 30–40 stron

Jak przebiega proces?

→ Rozpoznanie

#1 Warsztat wydobywczy

Spotykamy się w zespole roboczym, aby przepracować kluczowe aspekty marki.

#2 Badania

Przeprowadzamy potrzebne badania klientów i rynku.

→ Rozwiązanie

#3 Analiza

Pogłębiam research oraz analizuję zebrane informacje i materiały.

#4 Koncepcja

Destyluję i prezentuję koncepcję strategiczną.

→ Recepta

#5 Dokument strategii

Zamykam przepracowane elementy w formie czytelnej instrukcji obsługi marki.

#6 Szkolenie wdrożeniowe

Pokazuję jak czytać i stosować strategię w praktyce.

90% skuteczności

27 na 30 ostatnio tworzonych strategii zostało zaakceptowanych przy prezentacji pierwszej koncepcji. 3 wymagały drugiej rundy.

Z jakimi branżami pracowałem?

Finanse

Ubezpieczenie / Inwestycje

Nieruchomości

Deweloperzy / Pośrednicy

E-commerce

Sklepy / Oprogramowanie

Elektroenergetyka

Dystrybutorzy / Producenci

HVAC

Producenci / Instalatorzy

Oprogramowanie IT

Software house / Producenci

Kosmetyki

Producenci / Dystrybutorzy

Wyposażenie wnętrz

Producenci / Dystrybutorzy

System teleinformatyczne

Producenci / Instalatorzy

Organizacje Non-profit

Stowarzyszenia / Fundacje

Sprzęt sportowy

Producenci

Elektronika

Producenci / Serwis

Architektura

Biura projektowe

Spożywcza

Producenci

Instytucje publiczne

Muzea / Spółki miejskie

Co mówią moi klienci?

„Mamy coś, z czego jesteśmy dumni. Nie wierzę, że można było zrobić to lepiej.”
Radek Olkiewicz
Profitowi
profitowi.pl
profitowi.pl
„Świetny specjalista. Mogę go polecić każdemu, kto poważnie myśli o rozwoju swojej marki.”
Magda Jasińska
Moyha
moyha.com
moyha.com
„Maciek pomógł nam zdefiniować opowieść o nowym brandzie w taki sposób, że każdy może się z nim utożsamić.”
Radek Adamczyk
Xebia Poland
xebia.com
xebia.com
„Niewątpliwie specjalista w swojej dziedzinie. Tworzenie i praca nad marką jest jego pasją.”
Kacper Sadowski
Obrotni Nieruchomości
obrotni.com
obrotni.com
„Świeże spojrzenie, poparte doświadczeniem i co najważniejsze, niezamknięte w standardowe ramy.”
Monika Wosek
Grupa ZPR Media
grupazpr.pl
grupazpr.pl
„Znaleźliśmy partnera, który trafnie rozpoznaje potrzeby i umiejętnie dopasowuje strategię działań.”
Karolina Wesołowska
Ceramika Paradyż
paradyz.com
paradyz.com
„Świetne przygotowanie, merytoryczna argumentacja przedstawionych pomysłów, tworzy projekty oraz strategie szyte na miarę oczekiwań.”
Kamil Jędrzejewski
CEDC International
cedc.com
cedc.com

Być może masz kilka pytań?

Porozmawiajmy

Chcesz zobaczyć, co otrzymasz w ramach naszej współpracy? Chętnie zaprezentuję Ci wybrane realizacje.

Umówmy się na rozmowę, podczas której będę mógł odpowiedzieć na wszystkie Twoje pytania.

Napisz maila

maciek@brandoholik.pl

Wyślij wiadomość

    Poczytaj lub posłuchaj o brand marketingu

    Może zainteresują Cię poniższe treści?

    Ułóżmy Waszą markę w spójną historię!

    Porozmawiajmy o tym.