Jak narzędzia AI wpłyną na przyszłość marketingu i kariery marketerów?
PODCAST MARKOTWÓRSTWO
O pragmatycznym brand marketingu
Zobacz wszystkie odcinki!
Oglądaj w YouTube ▸→
37: Czy klient jest najważniejszy w budowaniu marki?
Organizacja, Odbiorcy i Otoczenie - jak podchodzić do ich analizy i który z tych obszarów jest najważniejszy?
→
36: Budowanie marki B2B wymaga zmian → Marcin Sokołowski z Sharebee
Marcin Sokołowski opowiada o tym, jak podeszli do zmiany w przypadku marki Sharebee.
→
35: Czy można zrobić strategię marki bez badań?
Badania klientów są sporym wyzwaniem, zwłaszcza dla małych firm. Czy są niezbędne?
→
34: Jak analizować potrzeby klientów na 3 poziomach?
Poznaj trzy poziomy motywacji klientów: problemy, potrzeby i pragnienia.
→
33: Jak przeprowadzić odważny rebranding? – Bartosz Dziendziel z Nest Bank
Zmiana Nest Bank to jeden z najodważniejszych rebrandingów ostatnich lat.
→
32: Czy mała marka musi mieć strategię?
Lepiej najpierw przygotować strategię, a potem wystartować z marką czy odwrotnie?
→
31: Misja i wizja marki w nurcie HCD – Małgorzata Wardaszka
Czym jest HCD, czyli Human Centered Design i jak wpływa na podejście do budowania marki?
→
30: 5 rodzajów treści potrzebnych marce
Jakie 5 rodzajów treści buduje skuteczną komunikację marki. Sprawdź, jakie to treści!
→
29: 4 warunki dobrej nazwy marki (namingu)
W tym odcinku mówię o tym, co potrzebujesz przepracować, aby stworzyć dobrą nazwę dla marki.
→
28: Jak budować grupę marek? → Katarzyna Graca z MT Biznes
Z tego odcinka dowiesz się, jak wygląda budowanie grupy kilku marek w branży wydawniczej od strony CEO.
→
27: Co jest potrzebne, aby proces strategiczny się udał?
Poznaj 7 warunków udanego procesu strategicznego.
→
26: Łukasz Murawski – wyzwania w budowaniu marki NGO
Łukasz Murawski opowie o tym, jak wygląda strategia marki organizacji niekomercyjnej.
→
25: Jak wygląda proces tworzenia strategii marki?
Jak wyglądają kluczowe etapy procesu tworzenia strategii marki?
→
24: Kiedy Księga Identyfikacji Wizualnej jest BES SENSU?
Ten odcinek jest o tym, jakich błędów unikać przy tworzeniu Księgi Identyfikacji Wizualnej.