
MARKOTWÓRSTWO
Podcast dla przedsiębiorców i marketerów o budowaniu i remontowaniu marki.
Zobacz wszystkie odcinki!
Oglądaj w YouTube ▸Możesz też słuchać Markotwórstwa w swojej aplikacji podcastowej.
Dodaj do subskrybowanych, aby nie przegapić nowych odcinków!

→
#10: Archetypy marki – narzędzie wykorzystywane ŹLE
Archetypy marki wydaje się tak proste, że nie zagłębiamy się w ich istotę… i wykorzystujemy je zupełnie błędnie. Opowiadam jak poprawnie wykorzystać ich potencjał.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#09: Definiowanie propozycji wartości metodą FBI
Poznajcie metodę definiowania propozycji wartości marki. Polega ona na przejściu od cech produktu czy usługi, poprzez korzyści, aż do tego jaki to ma wpływ na życie waszych klientów.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#08: 4 warunki udanego rebrandingu
Rebranding jest procesem, który skrywa kilka pułapek. Możemy wskazać cztery elementy, które są tutaj kluczowe. Dobra wiadomość jest taka, że są osiągalne – trzeba jedynie o nich pamiętać.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#07: Jak zadbać o spójność marki? Poznaj jej 4 poziomy
Spójność jest jedną z najważniejszych rzeczy w budowaniu marki. Chcę Ci pokazać cztery poziomy, na których trzeba zadbać o tę spójność i dzięki temu budować silniejszą markę!
Oglądaj w YouTube ▸
→
#06: Kadrowanie propozycji wartości marki
Jeden przekaz można ubrać na 4 sposoby, a te sposoby można uporządkować w matrycy, którą chcę Ci pokazać.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#05: 4 scenariusze rebrandingu
Aby uporządkować temat rebrandingu, chciałem Ci przedstawić matrycę czterech scenariuszy remontu marki.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#04: Strategia marki to nie jest plan działania
Mówi się, że strategia to plan dotarcia z punktu A do B – ale to błąd! A na pewno w przypadku strategii marki. Postaram się to wytłumaczyć w krótkich żołnierskich słowach.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#03: Chcesz odróżnić się od konkurencji? Przemyśl to!
Chcę Ci pokazać, że dążenie do odróżnienia marki od konkurencji ma swoje wady. Zaproponuję też inne (moim zdaniem lepsze) podejście do budowania marki.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#02: Z czego składa się Strategia Marki 4K?
Co sprawia, że strategia marki jest wysokiej jakości? Opowiem o 4K, które warto przepracować, aby zbudować solidny fundament marketingu.
Oglądaj w YouTube ▸
→
#01: 5 etapów znajomości klienta z marką
Czy porada Simona Sineka, aby zaczynać od DLACZEGO, jest słuszna? Niekoniecznie, istotny jest etap znajomości z klientem.
Oglądaj w YouTube ▸