Nazywam się Maciej Sznitowski i jestem brandoholikiem.
Buduję i remontuję marki.

Robię to od ponad 10 lat. Pracowałem dla małych i dużych, startujących i tych bardzo znanych. Prowadziłem projekty brandingowe dla takich marek, jak Żubrówka, Ceramika Paradyż, Kosmetyki AA, Farby Flügger czy Grupa Deweloperska RobygZrealizowałem ponad 300 mniejszych i większych projektów brandingowych i wiesz co? Dalej mam pomysły!


Audyt marki

Nie jesteś pewny czy komunikacja Twojej marki jest odpowiednia? Może przyda Ci się opinia kogoś z zewnątrz? Mogę przeprowadzić audyt Twojej marki i przygotować analizę jej komunikacji pod kątem strategii i/lub brandingu. To pierwszy krok, który nie wymaga dużych zobowiązań, ale pozwala dokonać istotnej oceny sytuacji.

Warsztaty brandingowe

Spotkanie w formie kilkugodzinnych warsztatów, to świetny sposób na rozpoczęcie pracy nad marką. Niezależnie czy chodzi o nowy biznes, czy firmę funkcjonującą od lat.

Specjalny plan warsztatów gwarantuje, że nie będzie to jałowa burza mózgów, ale proces, który przyniesie wymierne efekty i pozwoli wypracować konkretne rozwiązania. Po pierwsze, jest to okazja, aby zebrać i zweryfikować informacje na temat tego, jak poszczególni pracownicy czy współwłaściciele widzą markę. Po drugie, jest to okazja, aby przedyskutować pomysły i wizje na jej rozwój. Po trzecie, jest to genialne narzędzie integrujące zespół wokół idei budowania silnej i spójnej marki.

Strategia marki

Strategia marki to marketingowy fundament, który jest niezbędny do budowania silnego biznesu. Klasycznie rozumiana strategia potrafi być opasłym dokumentem, który nie dość, że dużo kosztuje, to jeszcze leży odłogiem na półce. Przez lata pracy z markami wypracowałem model tworzenia strategii, która jest praktyczna i łatwa do zastosowania. A co najważniejsze – jest w finansowym zasięgu nawet niedużej firmy. Mogę zbudować taką strategię dla Twojej marki.

Branding

Komunikacja wizualna, tożsamość wizualna, identyfikacja wizualna – to kilka nazw, które dotyczą właściwie tego samego, czyli wyglądu marki (projektu logo, key visuala i wszelkich materiałów graficznych). Branding powinien być nie tylko atrakcyjny, ale również precyzyjny, czyli musi realizować konkretny cel wynikający ze strategii marki. Właśnie dlatego nie każdy utalentowany grafik potrafi to zrobić dobrze. Rozumiem strategiczną rolę wizualnej strony marki i mogę ją dla Ciebie zaprojektować.

Chcesz zobaczyć moje projekty? Zajrzyj >tutaj<

Szkolenia zamknięte

Jeśli reprezentujesz większą markę, to niezłym pomysłem może okazać się szkolenie przygotowane i przeprowadzone wyłącznie dla Was. Program takiego spotkania zostanie wtedy dopasowany do Waszych konkretnych potrzeb. Możliwy zakres szkolenia: strategia / branding / rebranding.

Szkolenie otwarte: Rebranding

Na zaproszenie redakcji Marketingu w Praktyce prowadzę szkolenie z przygotowania i przeprowadzenia procesu zmiany marki, czyli rebrandingu. Więcej informacji oraz zapisy na stronie Marketing w Praktyce


Porozmawiajmy o Twojej marce!

Możesz do mnie zadzwonić: +48 664-785-252
albo napisać: maciej@sznitowski.pl