Możesz zbudować markę taką, że OOOOOOOOO!

Potrzebujesz PLANU działania, POMYSŁU na markę oraz PRZEKAZU, który będzie miał siłę przebicia.

Musisz przebić się do ludzi ze swoją marką. Musisz zbudować jej komunikację, która będzie atrakcyjna (aby zwrócić na siebie ich uwagę) i precyzyjna (aby zagnieździć się w ich głowach). Bez tego możesz inwestować mnóstwo pieniędzy w reklamę i dalej nie osiągać dobrych efektów.

Ten kurs to instrukcja, która pokazuje jak każdy przedsiębiorca może samodzielnie stworzyć strategię marki swojego biznesu.

9xo, czyli dziewięć filarów marki

Kurs został podzielony na dziewięć głównych modułów. Pierwsze trzy pomogą Ci opracować PLAN działania. Kolejne trzy pozwolą wypracować POMYSŁ na markę. Ostatnia trójka pokaże jak stworzyć PRZEKAZ marki.

Plan działania1. ODBIORCA
– wybierzesz swoją grupę docelową
2. OPOZYCJA
– zrobisz porządną analizę konkurencji
3. OPCJE STRATEGICZNE
– określisz plan działania
 Kto najbardziej doceni naszą markę?Z kim będziemy konkurować?Jak powinniśmy pozycjonować markę?
Pomysł na markę4. OSOBOWOŚĆ
– zdefiniujesz najważniejsze cechy marki
5. OŚ KOMUNIKACJI
– odkryjesz rdzeń emocjonalny marki
6. OBRAZ
– wytyczysz styl wizualny marki
 Jak ludzie powinni nas odbierać?Z czym ludzie powinni nas kojarzyć?Dlaczego ludzie mieliby zwrócić na nas uwagę?
Przekaz marki7. OBIETNICA
– opracujesz główny przekaz marki
8. OFERTA
– dobierzesz odpowiednie argumenty
9. OPOWIEŚĆ
– stworzysz firmowe «story»
 Dlaczego ludzie mieliby nas wybrać?Dlaczego ludzie mieliby nam uwierzyć?Dlaczego ludzie mieliby nam zaufać?

Chcesz otrzymać specjalną zniżkę?

Zapisz się na listę oczekujących, a otrzymasz rabat na zakup kursu!


Więcej szczegółów na temat kursu już wkrótce! Osoby zapisane na listę mailingową usłyszą o nich jako pierwsi.