Czy każdy przedsiębiorca (nawet bez doświadczenia marketingowego) może zbudować silną markę swojego biznesu?

Pomysł to nie wszystko…

Każdy biznes zaczyna się od pomysłu na produkt lub usługę. Potrzeba wielkiego wysiłku, aby udało się go zrealizować, więc przedsiębiorcy, którzy uporali się z tym wszystkim liczą, że dalej będzie już tylko z górki. Jednak często okazuje się, że pomysł na biznes to jedno, ale przebicie się przez gąszcz konkurencji i przedarcie przez mur niechęci, którym otaczają się dzisiejsi konsumenci, to całkowicie inne wyzwanie.

Co z tego, że masz świetny produkt, jeśli nikt o nim nie słyszał?

Potrzebny jest plan działania

Przedsiębiorcy dowiadują się wtedy, że potrzebują strategii dotarcia do klientów. Bez takiej strategii nie da się po prostu budować marki. Spotkałem wielu przedsiębiorców, którzy usłyszeli w agencjach reklamowych, że strategia marki to koszt kilkudziesięciu tysięcy złotych. Jest to bariera nie do przejścia dla wielu firm, a co dopiero dla tych początkujących.

Przez kilka lat swojej pracy z markami pracowałem nad rozwiązaniem, które pozwoli nawet niedużym firmom zbudować marketingowy fundament swojego biznesu, który sprawi, że pieniądze wydane na reklamę będą skuteczną inwestycją i przyniosą efekt w postaci przebicia się do klientów z przekazem marki. Przekazem, który jest precyzyjny i atrakcyjny.


Moim rozwiązaniem jest fundament marki oparty na dziewięciu kluczowych filarach. Ten kurs to instrukcja, która pokazuje jak każdy przedsiębiorca może zbudować silną markę swojego biznesu.


9xo, czyli dziewięć filarów marki

 ODBIORCAOPOZYCJAORĘDOWNICY
Plan działaniaDo kogo chcesz dotrzeć?Kto będzie Ci przeszkadzał?Jak zmienić klientów w sprzedawców?
 OSOBOWOŚĆOŚ KOMUNIKACJIOBRAZ
Pomysł na markę«Jaka» powinna być Twoja marka?Co będzie jej rdzeniem?Jak powinna wyglądać Twoja marka?
 OBIETNICAOFERTAOPOWIEŚĆ
Przekaz markiCo trzeba zagwarantować odbiorcom?Jakich argumentów używać?Co warto o sobie powiedzieć?

Kurs został podzielony na dziewięć głównych modułów. To najważniejsze aspekty, które musisz przepracować, aby komunikacja Twojej marki była skuteczna. Pierwsze trzy pomogą Ci zaprojektować plan działania. Kolejne trzy pozwolą stworzyć pomysł na markę. Ostatnia trójka to konkretne przekazy, które wykorzystasz w komunikacji marki.


Chcesz otrzymać rabat?

Zapisz się na listę oczekujących, a otrzymasz specjalny rabat na zakup kursu!

 

* pole wymagane

Aktywując przycisk “Zapisuję się”, wyrażasz zgodę na otrzymywanie informacji o moich usługach. Przeczytaj, w jaki sposób przetwarzam Twoje dane osobowe w Polityce prywatności.


Zbudujesz markę taką, że OOOOOOOOO!