Znajdziesz tutaj moje rozmowy, wystąpienia i publikacje.

→
Czym jest rebranding i jak go przeprowadzić?
Marek Jankowski zaprosił mnie do swojego kultowego podcastu Mała WIelka Firma i zadał te pytania.
Zobacz ▸
→
Przewodnik po procesie budowania marki
Instytut Brandingowy IBRA stworzył podręcznik brandingu. Miałem okazję dołożyć do niego swoją cegiełkę.
Pobierz ▸
→
Jak skutecznie prezentować kreatywne projekty?
Wystąpienie na konferencji GrafConf było skierowane do projektantów, ale wszyscy znajdą w nim cenne porady.
Zobacz ▸
→
Marka dosłowna i niedosłowna. Która jest bardziej skuteczna?
Tekst napisany z myślą o branży nieruchomości, ale uniwersalny w swojej istocie. Czy lepiej tworzyć markę dosłowną czy niedosłowną? Sprawdź odpowiedź!
Czytaj ▸
→
Ranking 100 Osobowości Polskiego Marketingu 2022
Szczęśliwie znalazłem się w bardzo ciekawym gronie, czyli osobowości polskiego marketingu. Poznaj cały ranking.
Zobacz ▸
→
3 sytuacje, w których warto pomyśleć o rebrandingu
Na łamach Marketingu w Praktyce napisałem o trzech N, które sygnalizują potrzebę zmiany marki – czyli komunikacji niejasnej, nieaktualnej lub nieadekwatnej.
Czytaj ▸